Perbezaan Vivix & ResV

 


If kita tengok ingredient je pon, kita dah tau ResV ni memang lagi power dari Vivix kan.. Lagipun, ResV ni 30% lebih kuat daripada Vivix. Macam mana tu?

Ok.

Spektrum polifenol dalam ResV telah diubah daripada Vivix punya formula, dan dalam ResV jumlah polifenol setiap hidangan telah meningkat.

Dalam kajian makmal saintifik, formula ResV ditunjukkan sebagai 30% lebih kuat untuk menghalang pembentukan protein AGE berbanding dengan Vivix.

Perbezaan potensi seperti yang dikesan oleh ujian AGE ni adalah semata -mata kerana perubahan dalam spektrum polifenol kerana perbandingan dibuat pada penghantaran polifenol yang sama. Buktinya ada dalam ujian.


 


So, dah tak perlu ambil Vivix ke?

Boleh, masih boleh ambil Vivix setiap hari, sebaik-baiknya dengan hidangan pada waktu pagi, sebagai perlindungan untuk anda menjalani aktiviti harian dan ambil ResV pada waktu malam kerana kebaikan tidur anda untuk menyokong pembaikan badan.

Bonus : ResV ni dalam bentuk softgel and boleh simpan pada suhu bilik je, tak payah simpan dalam peti ais. Letak di bedside table, sebelum tidur boleh ngap 2 bijik

Double Bonus: Harga ResV ni RM510 (Retail Price). But if you buy ResV now, automatic boleh jadi ahli and beli dengan harga ahli, RM408. Jimat RM102 beb..so, boleh guna budget tu simpan for travel. 

Kenali ResV dengan lebih dekat di sini.

ResV ni boleh dibeli dengan dua cara:

1.    Anda boleh layari Shaklee website https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1441796  untuk terus beli di sana dengan menggunakan kad debit atau kad kredit. Ataupun 

2.     Whatsapp saya di https://www.wasap.my/60166203735/sayanakresv dan saya akan bantu belikan untuk anda. Hassle free :P

 

Enjoy!

_cikEdahyu :)


Post a Comment

0 Comments