Testimoni Hebat Ostematrix

 


Tiada cramp, sakit pinggang, sakit gigi dan sembelit


“Saya sukakan Ostematrix sebab ia adalah teman wajib saya sebelum tidur. Saya makan non-stop sejak hamil dan menyusu sepanjang 4 tahun ini, Tiada cramp, sakit pinggang, sakit gigi dan sembelit!

Ostematrix juga pernah jadi my milkbooster especially bila period.

Paling ebst sebab dapat tidur lena dan bangun subuh pun senang!” – Jacky Bass , Facebook


Bangun pagi rasa fresh dan mudah nak membuang

 


“Saya suka Ostematrix sebab bila bangun pagi rasa fresh. Pagi-pagi pun mudah nak membuang.

Belum pernah rasa lenguh-lenguh atau sakit pinggang jika amalkan oste ni.

Masa hamil pula, kaki cramp tu tak menyinggah. Anak yang lahir pun mempunyai tulang kuat dan cepat tumbuh gigi”Suraya Mohammad, Facebook.


Kaki dah tak cramp masa pregnant



“Masa Ain mengandung anak kedua dah jarang sedangat cramp kaki. Tak macam first pregnancy (belum consume oste) yang almost every night cramp kaki yang menyakitkan.

Lagi best bila bagun pagi pun senang & fresh, walaupun tidur lambat, malam bangun beberapa kali untuk menyusu, masa tidur pun 4-6 jam saja.

Kalau Ain travel jauh-jauh pun dah tak lenguh kaki atau sakit badan even berjam-jam dalam kereta” – Ainniah Zulkefli, Facebook


Ostematrix ni boleh dibeli dengan dua cara:

Anda boleh layari Shaklee website https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1441796  untuk terus beli di sana dengan menggunakan kad debit atau kad kredit. Ataupun 

Whatsapp saya di https://www.wasap.my/60166203735/sayanakoste dan saya akan bantu belikan untuk anda. Hassle free :P

 

Enjoy!

_cikEdahyu :)




Post a Comment

0 Comments